Школа молодого вчителя
Школа молодого вчителя
Для того щоб учитель зміг утілити свої професійні задуми, необхідні спеціальні знання. Очевидно, що певне коло знань молодий учитель отримує, ще навчаючись у вищому навчальному закладі. А доповнювати й поглиблювати одержані знання він має в безпосередній роботі у школі. Тож шлях до самовдосконалення лежить через ознайомлення з провідними педагогічними ідеями, одержання інформації через наукові видання.
Школа молодого вчителя 13 січня 2023 р
Тема: «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення».
1. STE(A)M-проєкти – ефективний засіб технологічної підготовки учнів
2. Учнівські STEAM-проекти з формуванням підприємницької компетентності – від ідеї до реалії
Дискусія «Які перспективи STEM, STEAM, STREAM-освіти в Україні?».
22.10.2022р. у нашому ліцеї відбулося чергове засідання школи молодого вчителя. Тема: «Сучасні інтернет –ресурси для організації ефективного навчання.
1.Конструктор уроку. Ознайомлення зі схемою самоаналізу уроку. ЗДНВР Добровольська Ж.Л.
2. "Змішане навчання – ефективний формат поєднання традиційної та онлайн-освіти" Байдацький О.П.
3. Використання інтерактивних онлайн вправ як засіб розвитку мотиваційної активності учнів. Л.В. Глушко . Практична робота. Моделювання сучасного онлайн уроку. Інтерактивні робочі аркуші.
4. «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами».Дмитрук А.
5. Дискусія «Як зробити змішане навчання ефективним».
6. Розробка, зміст та методика проведення олімпіад, предметних конкурсів.
Засідання «Школи молодого вчителя» 12.03.2022
Тема: «Позакласна робота як одна із форм організації навчально-виховного процесу».
1. Круглий стіл «Обговорення та аналіз позакласних заходів, що відвідали».
2. Доповідь «Позаурочна діяльність у школі. Методика організації позакласної і позашкільної роботи з учнями».
3. Бліц інтерв’ю. Основні форми та методи позакласної роботи. Характеристика окремих форм виховної роботи.
4. Практична робота. «Пошуки нових форм позакласної виховної роботи у школі»
5. Консультація психолога. Майстерність вчителя керувати своїм емоційним станом.
План
1. Вступ
2. Методика організації виховної, позакласної і
позашкільної роботи з учнями молодших класів
Дмитрук Аліна Олександрівна
3. Основні форми та методи позакласної роботи.
Характеристика окремих форм виховної роботи
Маргаченко Галина Василівна
4. Пошуки нових форм позакласної роботи з математики
Чорновіл Ірина Анатоліївна
Школа молодого вчителя 15 січня 2022р.
План
1. Можливості впровадження інтеграції в навчальний процес (Мельник А.С.).
2. Переваги інтегрованого навчання (Лоза О.О.).
3. Огляд педагогічної літератури з теми «Структура інтегрованого уроку.», перегляд відео матеріалів.
4. Практичне заняття. Інтегрований урок від ідеї до впровадження (Чорновіл І.А.).
Засідання "Школи молодого вчителя" відбулося 8 січня 2021 р.
Порядок денний
1. Круглий стіл з молодими вчителями з проблеми «Емоційний інтелект та його рівні». (Чорновіл І.А., Кліщук О.М.)
2. Покращення емоційного інтелекту учнів на ГПД (Маргаченко Г.В., Лоза О.М.)
3. Відвідування та аналіз уроків молодих вчителів вчителями – наставниками (Добровольська Ж.Л., Ессе Н.В., Березюк М.А, Ладанюк І.А.)
4. Емоційний інтелект, як засіб успішної самореалізації вчителя (Погоріло Ю.В.)
5. Практикум «Як розвивати емоційний інтелект через спорт?» (Ладанюк В.І)
6. Практикум . Онлайн тест емоційний інтелект (Чорновіл І.А.)
Засідання "Школи молодого вчителя" відбулося 31 жовтня 2020 р.
Тема: « Урок - головна форма організації навчального процесу».
1 .Конструктор уроку. Ознайомлення зі схемою самоаналізу уроку.
2. Методичні вимоги до побудови й проведення сучасного уроку. Типи та види сучасного уроку. Методи, прийоми, засоби навчання.
3. Практична робота. Моделювання сучасного уроку. Технологічні підходи до проектування уроку.
4. Дискусія «Як зробити урок ефективним».
5. Консультація «Психологічна атмосфера уроку. Мова тіла вчителя на уроці».
6. Розробка, зміст та методика проведення олімпіад, предметних конкурсів.
Засідання "Школи молодого вчителя" відбулося 27 березня 2019р.
Тема: «Мої педагогічні знахідки».
Порядок денний
1. Традиції та новаторство у педагогіці (Добровольська Ж.Л.)
2. Круглий стіл з молодими вчителями з проблеми «Використання наочності й технічних засобів на уроці» (Чорновіл І.А).
3. Методика використання інтерактивних методів на уроках початкової школи (Кліщук О.М., Кушніренко В.А).
4. Використання наочності та технічні засоби учнів на ГПД (Маргаченко Г.В., Лоза О.М.)
5. Способи виконання вправ та методи організації на уроках фізичної культури (Ладанюк І.А.)
6. Відвідування учителями-наставниками уроків молодих вчителів з метою ознайомлення з педагогічними технологіями (Березюк М.А., Сухар О.М.)
Засідання "Школи молодого вчителя" відбулося 3 cічня 2019р.
Тема: «Реалізація диференційованого та індивідуального підходів до навчання».
Порядок денний
1. Круглий стіл з молодими вчителями з проблеми «Переваги та проблеми застосування диференційованого підходу до навчання» (Чорновіл І.А., Ладанюк В.І., Кушніренко В.А.)
2. Організація диференційованого навчання учнів на ГПД (Маргаченко Г.В., Лоза О.М.)
3. Відвідування та аналіз уроків молодих вчителів вчителями – наставниками (Добровольська Ж.Л., Сухар О.М., Березюк М.А, Ладанюк І.А.)
4. Психологія спілкування учитель — учень (Погоріло Ю.В.)
5. Практикум «Як навчити кожного?» (Кліщук О.М)
Виступали: Добровольська Ж.Л. – керівник методичного підрозділу, яка ознайомила молодих учителів, вихователів ГПД з планом засідання школи молодлго вчителя, зі змінами щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти та про важливість диференційованого навчання на кожному уроці.
Чорновіл І.А., яка ознайомила з цілями диференційованого навчання в об'єднаних за здібностями та інтересами групах учнів, провела вправу на відповідність цілів диференційованого навчання та завдань до відповідності темпом засвоєння матеріалу учнями, представлення відео індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі.
Ладанюк В.І., який продемонстрував презентацію застосування диференційованого навчання на уроках фізичної культури та показав статистичні переваги у вигляді діаграми.
Кушніренко В.А доповнила про доцільність використання диференційованого навчання і навела приклади впровадження різних завдань за рівнями складності на уроках математики
Маргаченко Г.В. і Лоза О.М. підготували доповідь про методи впровадження диференційованого навчання на групі продовженого дня та доцільність їхнього використання, які дозволяють зацікавити учнів виконувати завдання різної складності.
Погоріло Ю.В. ознайомила з психологією спілкування між вчителем і учнем, зазначила, що учитель має бути відкритим і справедливим, із довірою ставитися до дітей, визнавати їх неповторність, цікавитися їхнім життям, проблемами, уміти бачити поведінку учнів їхніми очима, відчувати їх внутрішній світ. Педагогічне спілкування як навчально-виховний засіб, покликаний забезпечити порозуміння між учителем і учнями, є невичерпним джерелом для вдосконалення не лише обміну інформацією та виховного впливу, а й морально-психологічного клімату в колективі.
Кліщук О.М. провела практикум і показала методики навчання в першому класі відповідно до Нової концепції освіти, як зацікавити кожного учня вчитися, використовуючи LEGO «Шість цеглинок» на уроках, продемонструвала презентацію проведення своїх уроків у першому класі.
Засідання "Школи молодого вчителя" відбулося 31 жовтня 2018р.
Тема: «Компетентнісний підхід у навчально-виховному процесі».
Порядок денний
1. Самопрезентація молодих вчителів (Кушніренко В.А, Ладанюк І.А., Маргаченко Г. В., Погоріло Ю.В., Лоза О.М )
2. Круглий стіл з молодими вчителями з проблеми «Компетентнісний підхід у навчально-виховному процесі» (Чорновіл І.А.)
3. Методика проведення олімпіад, предметних конкурсів, впровадження концепції «Нової української школи» (Добровольська Ж.Л.)
Навігація
- Головна
- Cтатут закладу освіти
- Адміністрація ліцею
- Про ліцей
- Структура та органи управління закладу
- Освітні програми та перелік освітніх компонентів
- Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
- Мова (мови) освітнього процесу
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу
- Результати моніторингу якості освіти
- Річний звіт про діяльність закладу освіти
- Правила прийому до закладу освіти
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
- Положення
- Положення про академічну доброчесність
- Кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів
- Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості
- Методична робота
- Виховна робота
- Фотоальбом
- Новини
- Річний план
- Контакти
- Батьківська рада
- Запобігання та протидія булінгу
- Учнівське самоврядування
- Індивідуальна (екстернатна) форми здобуття освіти
- НМТ
- Форми освіти
- Інклюзивне навчання
- Розклад навчальних занять
- Цивільний захист
- Психологічна служба
- Інструкції з ОП
- Покликання на уроки середня та старша школа
- Бланки заяв
- Посадові інструкції
- Атестація 2024-2025
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Стратегія
- Бібліотека
- Публічні закупівлі
Новини
далі ↓
Контакти
Адреса: вул. Шкільна,52
Тел.: 56-47-24
Email: lukam_school@ukr.net