1
|
Назва предмета закупівлі та очікувана вартість
|
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035; цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234; буряк столовий першого товарного сорту, 5- 10 см, ДСТУ 7033; огірки свіжі, тепличні, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247; помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246; капуста білоголова свіжа, середньостигла, першого товарного сорту; банани свіжі, ґатунок перший, зелені, від 20 см; лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, вищого сорту; апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту; яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133; персики свіжі, вищого товарного сорту, не менше 55 мм , ДСТУ 7025) (за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)
Очікувана вартість – 78 000,00грн. з ПДВ.
|
2
|
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
|
Постачальник повинен поставити Замовнику Продукцію, якість якої відповідає умовам чинного законодавства та пропозиції учасника. Постачальник здійснює поставку Продукції тільки дозволеної до застосування на території України. Постачальник зобов'язаний у момент передачі Продукції надати в розпорядження Замовнику оригінали або завірені копії документів, що засвідчують відповідність Продукції вимогам стандарту або технічних умов відповідно до діючого законодавства України. Маркування на зовнішній упаковці Продукції повинно включати в себе назву та інформацію про склад, дату виготовлення та термін придатності, номер партії, адресу виробника, інформацію про умови зберігання, тощо; Постачальник відповідає за дотримання правил зберігання Продукції під час транспортування. Постачальник гарантує, що:
- автомобіль, яким перевозиться Продукція, відповідає санітарним вимогам;
- забезпечується належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентарю, а також контролюється дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни;
- водій автотранспорту, а також особи, що
супроводжують продукти у дорозі, мають особисті медичні книжки з відмітками результатів медичного огляду, дійсних на дату постачання, забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями, тощо) та виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
|
3
|
Обґрунтування очікуваної вартості предмета
закупівлі, розміру
бюджетного призначення
|
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275
Розмір бюджетного призначення – 78 000,00 грн. з ПДВ
|